טיפול חמצן לפנים

טיפול חמצן לפנים - קחו אוויר!

לא מזמן כבשו טיפולי החמצן את כוכבות הוליווד בסערה והיום הם כבר דבר שבשגרה. אם עוד לא נחשפת למהפכה הקוסמטית עכשיו זה הזמן, אני מזמינה אותך ללמוד ברשת הקליניקות של יפה מקסימוב על טכנולוגית החמצן.

כבר תקופה שאנו רואים כי הניתוח הפלסטי מפנה את מקומו לטיפולי קוסמטיקה פרא רפואית מתקדמים. היום ישנם טיפולים מתקדמים, אשר מונעים מאתנו להגיע מהר מדי אל סכין המנתחים והינם קלים ובטוחים הרבה יותר. לצד הזרקות וחומרים אשר מחזירים את העור לזוהרו מימים ימימה ותכשירים מתקדמים המעניקים מראה פנים טבעי וצעיר, ישנם מגוון טיפולים המתבצעים ברשת הקליניקות של יפה מקסימוב.

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

נשימה עמוקה לעור צעיר

טיפול חמצן לפנים אשר הגיע אלינו לראשונה מארצות הברית ואף מיפן לפני כ 15 שנה, הפך לטיפול חובה בכל קליניקה מתקדמת ונחשבת ברחבי העולם. על ידי פעפוע חמצן טהור בשילוב חומרים פעילים נוספים על עור הפנים, העור נראה רענן וצעיר בשנים רבות.

האוויר ממנו אנו מתקיימים, מורכב מכמה חומרים – פחמן דו חמצני, חנקן וכמובן חמצן. החמצן מהווה כ 20% מתמהיל האוויר. למרות שהוא מרכיב חלק קטן יחסית מהאוויר החמצן הוא גז הכרחי לקיום חיים ולכל פעולה בגופנו ובעולמנו.

בעולם המודרני, פליטת גזים וזיהום אוויר מורידים את רמת החמצן באוויר. ריכוז החמצן הכרחי לחיינו ואת ההשפעה המידית על גופנו ניתן לראות בראש ובראשונה בעור. כאשר תאי העור מקבלים כמות חמצן מועטה הם חיים כמחצית מהזמן, מאטים את חילוף החומרים ובעצם מדרדרים בתפקודם. עם הגיל ישנה גם ירידה דרסטית בריכוז החמצן הנובעת מהירידה באספקת הדם. לכן עורנו הופך יבש, דק ומופעים בו קמטים בשל אובדן הגמישות והוא מאבד את עוביו ונפחו.

החמצן הכרחי גם לחייהם של סיבי הקולוגן והאלסטין השומרים על מראה עור צעיר, גמישותו ורכותו מעבר לכך – הוא אחרי על היווצרותם של עוד סיבי קולוגן ואלסטין – מניעת חמצן היא חנק עבורם.

בנוסף היכולת של העור להגן על עצמו מגזים רעילים, רדיקליים חופשיים ופסולת, יורדת וגורמת להידרדרות ומות התא. מחקרים הראו כי ניתן להעלות את ריכוז החמצן בעורנו על ידי טיפול חמצן לפנים באופן חיצוני ולתקן את הנזק שהסביבה והחיים המודרניים ואף הטבע של העור יוצר.

מחזירה לכם את האוויר לעור

טיפול חמצן לפנים מתבצע בשימוש במספר טכנולוגיות המחדירות חמצן לעומקי העור בשילוב חומרים פעילים, בסדרת טיפולים שאורכם כרבע שעה ויבוצעו בתכנון זמן משותף עם הלקוחה. תוכלי לראות תוצאות מרחיקות לכת בעורך כבר אחרי חודש ואם תתמידי לחזור לטיפולי תחזוקה, התוצאה תהיה מרשימה אף יותר.

ברשת הקליניקות של יפה מקסימוב אני מציעה לך טיפול מתקדם וחדשני המשלב מרכיבים אנטי אלרגנים לנטרול רדיקאליים חופשיים, קומפלקס של אנטי אוקסידנטים וריכוז גבוה של חומצות אמינו, אלפא ובטא וויטמינים C, A, ו-E שלצד החמצן יחזירו את החיות והאור אל העור.

טיפול חמצן לפנים מתאים לכל אחת מעל גיל 30 ואף ניתן להתחיל מוקדם יותר. כשתגיעי לרשת הקליניקות שלי, צוות מיומן ומומחה בהנחייתי, ייפגש עמך ויתאים לך תכנית טיפולים המותאמת במיוחד עבורך.

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

המגזין וחדשות אחרונות

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

היום כבר כולנו יודעים ויודעות: אקנה מתחיל בדרך כלל בגיל ההתבגרות, אבל התופעה העקשנית לא נעלמת כשהנעורים חולפים. הסיבות לכך נעוצות בכך שאקנה היא דלקת

קראו עוד >>>

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים