הסרת שיער בשיטת IPL

קרני האור שמטפלות בשערות הסוררות

הגיע הזמן לשים את הפינצטה והשעווה בצד ולהתקדם לטכנולוגיה החדשנית והיעילה ביותר להסרת שיער פנים בהתאמה אישית, הסרת שיער בשיטת IPL נותנת מענה יעיל ומדויק להסרת שיער באזורי הפנים ללא כאב ובבטיחות מקסימלית. באבחון מדויק, שימוש במכשירים החדישים ביותר המופעלים על יד מטפלות ביוטי-טק מנוסות והטובות ביותר בתחום, בקליניקות יפה מקסימוב תוכלי לעלות בקלות ומהירות על הדרך לפנים חלקות ונקיות משיערות סוררות.

הסרת שיער IPL
השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

שיטת IPL, או Intense Pulsed Light, היא טכנולוגיה המבוססת על קרני אור בספקטרום רחב (פוטותרפיה). כמו לייזר, גם הסרת שיער בשיטת IPL פועלת באמצעות מעבר של אנרגיית האור לאנרגיית חום, אך עם הסרת שיער בשיטת IPL קליטת הפיגמנט נעשית על ידי מאות גלי אור באורכים שונים שאותם אפשר להתאים על פי סוג השיער והעור. קרני האור מוליכות את החום אל זקיק השערה, צורבות אותו ומנתקות אותו מנים הדם. בתהליך זה הן ממיסות את השערה עד לגובה פני העור ובמקביל מונעות צמיחה מחודשת מבלי לפגוע בתאים בסביבת השערה. השיטה מתאימה לכל גווני העור, לרבות עור כהה ולרוב גווני השיער, למעט בעלות שיער בלונדיני, לבן או ג'ינג'י.

הסרת שיער IPL – הטיפול המתאים ביותר לאזור הפנים

טכנולוגיית IPL, מוכרת לשימושים שונים לטיפולי עור בהתאמת ידיות ופרמטרים שונים, לדוגמה, מסייעת לעידוד ייצור הקולגן והאלסטין בעור ולתהליכי התחדשות העור ולכן היא משמשת לטיפולי מיצוק העור, טיפולי באקנה, טיפולי פיגמנטציה להבהרת כתמי עור וכיוצא בזה. בעבר נהוג היה לטפל בטכנולוגיית IPL גם להסרת שיער גוף באזורים נרחבים אך כיום, ההתקדמות הטכנולוגית במכשירי הלייזר הופכת את הלייזר לשיטה עדיפה להסרת שיער גוף, בעוד שלשיטת הסרת שיער IPL יתרונות משמעותיים בטיפול באזור הפנים.

בהסרת שיער בשיטת IPL משך כל טיפול קצר מאוד והטיפול עצמו אינו גורם לכאב, כך שבסיומו אין צורך בזמן התאוששות ואפשר לחזור מייד לפעילות ולשגרת היום. תדירות הטיפולים משתנה ממטופלת למטופלת על פי קצב צמיחת השיער, הרקע הגנטי, דרך הגורמים לצמיחה וכיוצא בזה. 

כעת הגיע הזמן להכיר את השיטה שלוקחת את היתרונות של טכנולוגית IPL לשלב הבא – הסרת שיער מהפנים בהתאמה אישית לפי גוון העור, צבע השיער ועובי השערה תוך שימוש בכלי אבחון מתקדמים ותוצאה טובה יותר מתמיד: הפחתה משמעותית בעובי השיערה, חוזק השיערה וצפיפות השיער, ולטכנולוגיה הזו קוראים: YMAX.

הסרת שיער פנים בשיטת YMAX

בדומה לשיטות אחרות עבור הסרת שיער IPL, שיטת הטיפול YMAX של יפה מקסימוב מבוססת גם היא על פותוטרפיה, והיא מותאמת במיוחד למאפייני שיער הפנים, השונה משיער הגוף בכל הנוגע לסוג השיער, עובי השערה, הצפיפות ותדירות הצמיחה. יתרונה של שיטת YMAX בכך שהיא מייתרת את הצורך בגילוח השיער לפני כל טיפול, כפי שמקובל בטיפולי הסרת שיער בלייזר. בנוסף לכך, בשיטת YMAX אין צורך להמתין עד שהשערה תצמח לאורך מסוים, כמו שנדרש בטיפולי שעווה, אלא די בכך שזקיק השיער יבצבץ מעל העור. שיטת YMAX להסרת שיער מתאימה גם לנשים שסובלות מצמיחת שיער פנים מוגברת בשל תופעת השחלות הפוליציסטיות וכן בקרב נערות צעירות כחלק מהתבגרות מינית מוקדמת.

כל אחת מהמטפלות בשיטת YMAX הן קוסמטיקאיות מוסמכות בעלות ותק רב אשר נבחרו בקפידה ועברו הכשרה מקצועית בטיפול בשיטה זו. שיטת YMAX כוללת תהליך אבחון עמוק הכולל אבחון העור והשערה תוך שימוש במצלמה מיקרוסקופית ולאחר מכן שקלול של נתונים שונים כמו גיל, מאפיינים גנטיים, מצב הורמונלי, היסטוריית טיפולים וכיוצא בזה. משלב האבחון, ועד לסיום תוכנית הטיפולים, מומחיות הביוטי-טק של יפה מקסימוב ילוו אותך לאורך כל הדרך בכל שאלה, יסייעו לך בקביעת הטיפולים הבאים וינחו אותך כיצד להתכונן לקראת כל טיפול.

הסרת שיער מהפנים מבוססת IPL, עם הדיוק והיכולת באבחון ובטיפול מותאם אישית שמתקבלת בשיטת YMAX היא ללא ספק הדרך העדיפה ביותר להסרת שיער פנים, ויעידו על רבבות של מטופלות מרוצות. הצטרפי גם את למהפכה ותיהני מפנים חלקות יותר ולאורך זמן. השאירי פרטים ונחזור אליך בהקדם לקביעת פגישת יעוץ ואבחון ללא עלות!

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני הסרת שיער YMAX לפני
אחרי טיפול הסרת שיער YMAX אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

היום כבר כולנו יודעים ויודעות: אקנה מתחיל בדרך כלל בגיל ההתבגרות, אבל התופעה העקשנית לא נעלמת כשהנעורים חולפים. הסיבות לכך נעוצות בכך שאקנה היא דלקת

קראו עוד >>>

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you​

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​

לטיפול ניסיון מתנה, למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​

לטיפול ניסיון מתנה, למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם