הסרת שיער לגברים

כי גם לגברים מגיע להיות חלקים

יותר ויותר גברים מבקשים להיפטר מהשיער המיותר בחזה, בגב, בבטן, בעורף או בין הגבות, ואנו ביפה מקסימוב לא מתכוונים להשאיר את הגברים ללא מענה. על כן העמדנו חבילות הסרת שיער מיוחדות לגברים, הכוללות שיטות מתקדמות להסרת שיער גוף או לדילול השיער למי שמעוניין רק בהחלשת עובי השערה וצפיפותה, ובהן: טכנולוגיית הלייזר מסוג סופרנו פלטינום ושיטת YMAX לעיצוב קווי מתאר לשיער הפנים – בעצמות הלחיים והצוואר. טיפולי הסרת שיער לגברים מותאמים לכל לקוח על פי תוצאות אבחון מדוקדק שמתבצע בפגישת הייעוץ והם ניתנים על ידי מטפלות ביוטי-טק מיומנות ומוסמכות לעבודה על המכשור המתקדם – כל אלו מבטיחים תוצאה מושלמת וגוף חלק.

הסרת שיער לילדים
השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

אין ספק כי ענף הסרת השיער כבר מזמן אינו נחלתו הבלעדית של המין הנשי. אם עד לפני כמה שנים, גוף גברי חלק היה שמור רק לדוגמנים או ספורטאים, היום אנחנו כבר בעידן אחר לגמרי – עידן שבו אסתטיקה וטיפוח הם לא מילה גסה, וגבר מטרוסקסואל כבר הפך לחלק מהסטנדרט. ובינינו, לאותן שיערות שגדלות באזורים כמו הצוואר, העורף, הגב, הכתפיים, האזניים או אצבעות הידיים אין כל צורך, אז למה שלא תיפטרו מהן אחת ולתמיד?

הסרת שיער גוף

הטיפול להסרת שיער גוף אצל יפה מקסימוב נעשה באמצעות טכנולוגיית סופרנו פלטינום המתקדמת, מכשיר לייזר הפועל על שלושה אורכי גל שונים ובכך מתאים לטיפול בכל גווני העור ובכל סוגי השיער. הסרת שיער אצל גברים נעשית לפי תוכנית טיפולים מותאמת אישית בהתאם לתקציב הלקוח ועל פי האזורים שנבחרו. הטיפול בכל אזור נמשך בין שניות לדקות ספורות, תלוי באזור הנבחר. הטיפול עצמו בטוח מאוד, אינו פוגע בעור ולא כואב. שימו לב! הטיפול אינו עובד על שיער לבן, לכן, אם החלו לבצבץ כמה לבנות, או שאתם עוד לא שם אבל ממש לא בא לכם על שיער מיותר- מהרו, כי אח"כ לא יתאפשר לכם לקבל טיפול הסרת שיער בלייזר.

עיצוב קווי מתאר לשיער הפנים

הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם, ניתן להשיג מראה סימנטרי ונקי באמצעות דיוק קווי שיער באזורי עצמות הלחיים והצוואר. קליניקות יפה מקסימוב מעמידות לשרותכם את השיטה הטובה ביותר כיום לטיפול בקו שיער פנים, לרבות קו הצוואר הרגיש לגילוח (לעיתים אף מתמלא בפצעוני גילוח), עצמות הלחיים, בין הגבות והעורף – שיטת YMAX , השיטה החדשנית שפותחה על ידי יפה מקסימוב ועושה שימוש בטכנולוגיית קרני אור (IPL) המותאמת במיוחד לאזור הפנים. גלי האור מוליכים את החום דרך ידית ייחודית אל זקיק השיערה וממיסים אותו, ובכך מונעים צמיחה חוזרת. הטיפול אינו כואב ובטוח מאוד.

במחלקת הסרת שיער תוכלו למצוא את נשות המקצוע הטובות ביותר, בעלות ניסיון רב שנים, אשר הוסמכו לטיפול במכשור המתקדם של קליניקות יפה מקסימוב, השילוב בין כוח אדם מצוין וטכנולוגיה מתקדמת מבטיח לכם את התוצאה הטובה ביותר.

מוכנים להשתחרר מהשיער המיותר? השאירו פרטים וצוות יפה מקסימוב יצור אתכם קשר בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ ואבחון ללא עלות!

 

Watch the difference

גלרית וידיאו

השאירי פרטים ונדבר ממש בקרוב

Before and After

לפני טיפול הסרת שיער YMAX לפני
אחרי - הסרת שיער גוף אחרי

המגזין וחדשות אחרונות

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

טיפול באקנה, אחת ולתמיד

היום כבר כולנו יודעים ויודעות: אקנה מתחיל בדרך כלל בגיל ההתבגרות, אבל התופעה העקשנית לא נעלמת כשהנעורים חולפים. הסיבות לכך נעוצות בכך שאקנה היא דלקת

קראו עוד >>>

לשיחת WhatsApp
השאירו פרטים

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם

,Hi you

כדי שתהיה לנו התחלה חלקה...​

אחת הנציגות שלנו תתקשר ותזמין אותך​ לפגישת ייעוץ בחינם

הטבות נוספות למגיעות עד סוף השבוע!

השאירי כאן טלפון ונתקשר אליך בהקדם